• Dostawa

1. Produkty są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej.

2. Dostawa produktów jest odpłatna, chyba że zawarta umowa sprzedaży stanowi inaczej.

3.Zamówienia złożone w dni robocze do 12.00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia, a zamówienia w dni wolne od pracy następnego dnia roboczego.

4. Koszty dostawy są udostępniane Klientowi w Koszyku w trakcie kompletowania oraz podczas składania Zamówienia, w tym w chwili wyrażenia woli zawarcia umowy sprzedaży. Informacje o kosztach związanych z dostarczeniem produktów znajdują się w Koszyku.

5. Orientacyjny termin dostawy jest zazwyczaj wskazany w zakładce produktu na stronie internetowej sklepu oraz zawsze w potwierdzeniu zamówienia. Dostawy są realizowane między 8:00 a 16:00 w dni robocze, w 1-2 dni od daty zawarcia umowy. Termin ten może ulec wydłużeniu, jeżeli zamówiony towar jest sprowadzany z magazynu zewnętrznego - o czym Klient zostanie poinformowany. W każdym przypadku dostawa nastąpi nie później niż w 30 dni od daty zawarcia umowy.

6. W przypadku wyboru opcji dostawy za pośrednictwem usługi Paczkomat 24/7, wydanie paczki do wybranego przez klienta paczkomatu powinno nastąpić w ciągu 24-48 godzin od chwili wydania kurierowi przesyłki z magazynu.

7. Obowiązkiem Klienta jest odebranie zamówionych produktów. Sprzedający może żądać od Klienta zwrotu poniesionych przez siebie dodatkowych kosztów dostawy oraz przechowania towaru, jeśli przesyłka zostanie bezpodstawnie nieodebrana. O wysokości tych kosztów Klient jest informowany w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia.

8. Klient ponosi koszty wynikłe z braku możliwości doręczenia przesyłki ze względu na podanie nieprawdziwych lub nieprawidłowych danych osobowo-adresowych.

9. Podczas odbioru przesyłki od kuriera lub w wybranym przez siebie miejscu Klient powinien w miarę możliwości sprawdzić towar pod kątem kompletności oraz ewentualnych uszkodzeń. Należy to zrobić w obecności osoby dostarczającej przesyłkę. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, jeśli jest to możliwe, Klient powinien poinformować o nich osobę dostarczającą przesyłkę i w jej obecności spisać stosowny protokół reklamacji.

10. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia produktów przechodzi na Klienta z chwilą wydania ich Klientowi. Jeżeli sprzedający nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Klienta, poprzez wydanie rozumiane jest powierzenie przez sprzedającego towaru przewoźnikowi.